Dagens makeup - Highness

 
 
 
 
 
  • Rimmel wake me up foundation ivory
  • Collection 2000 lasting perfection concealer fair och light
  • Rimmel stay matte pressed powder transparent
  • NYX blush taupe
  • Sleek blush life's a peach
 
 
 
  • Jordana brow powder duo dark
 
 
 
  • Lumene eyeshadow primer
  • NYX slide on eye pencil tropical green
  • Sleek ultra mattes v2 palette orbit, highness, dune, pillow talk och flesh
  • MUS eye pencil vanilla
  • MAC fluidline blacktrack
  • Max factor false lash effect fusion mascara
 
 
 
  • MUS lip pencil strawberry daiquiri
 
 
 
 
 



Kommentarer

DrFanny
2013-07-07 @ 22:39:06

Snyggt!!!
Makeup utbildning? jobba på film, teater och dyl?
smeksmek

Svar: Busfanny, har du hittat hit :D Jag vill ju det, men det får bli i framtiden. Först ska jag bli webbutvecklare! (Hoppas jag). Saknar dig <3
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0