Sunshine Award

 
När jag gick in på Camelliss blogg tidigare idag såg jag att hon tilldelat mig en Sunshine Award. Vad glad jag blev! Tack söta du! <3
 
Om ni inte varit inne och kikat på hennes blogg innan så tycker jag verkligen att det är dags att ni gör det. Där visar hon upp fina sminkningar och jävligt bra recensioner bland annat. Utan tvekan en av mina favoritbloggar!
 
 
 
 
Reglerna för den här utmärkelsen är följande:
 
  • Tacka den som nominerat dig. En självklarhet!
  • Lägg ut utmärkelseloggan på din blogg.
  • Dela med dig av 7 fakta om dig själv.
  • Nominera 5 eller fler bloggar som inspirerar dig.
 
Här kommer sju fakta om mig själv:

  • Jag ÄLSKAR Harry Potter. Asså verkligen älskar! Både böckerna och filmerna ligger mig varmt om hjärtat och jag har läst och tittat mig igenom allihopa många många gånger.
  • Jag är sjukligt rädd för spindlar och getingar. Ser jag en springer jag därifrån. Härom dagen satt jag inlåst på toan i en timme för att det flög omkring en geting i lägenheten och jag inte vågade komma ut.
  • Mina orkidéer är mina bebisar och jag går och pratar med dem varje dag.
  • Jag höll på att dö när jag var 17 år (mer om det i ett eget inlägg framöver).
  • Jag är löjligt förtjust i att skriva listor och strukturera upp saker.
  • Jag är sveriges mest nyfikna människa och vill veta allt om allt och alla!
  • Jag är väldigt blyg och har svårt att prata med nya människor. Men när jag känner mig bekväm är det svårt att få tyst på mig.
 
 
De fem bloggar jag vill ge mina Sunshine Awards till är:
 
  •  Brownsugar - Sara har en jättefin blogg med romantisk känsla där vi får se bland annat nya grejer, swatches och recensioner.
  • Jennifer Ruuska - Jennifer är sjukt duktig och visar många fina sminkningar, favoritprodukter och nyheter.
  • Trickmetolife - Emily är nog den färggladaste människan jag känner till och det är alltid spännande att se vad hon hittar på härnäst!
  • Vintertroll - Emilie visar upp många fina nagellack, swatches och spännande recensioner.
  • Wishes & Stars - Matilda, världens finaste vän! Till skillnad mot de andra är denna bloggen inte så inriktad på smink. Jag vet att hon vill, men hon är lite feg när det gäller det ;)
 
 
<3
 
 



Kommentarer

Wysteriia
2013-06-08 @ 12:35:10

Svar: Det är tyvärr så dom smakar...jag gilar dom inte alls :P

Svar: Det kan jag inte hålla med om. Jag har köpt dem flera gånger och gillar dem jättemycket. Men den jag fick smakade exakt som magsyra :S
Jolimas

Camilla
2013-06-10 @ 10:16:57

Tack för snälla ord! :)

B R O W N S U G A R
2013-06-10 @ 23:13:45

Gulle dig!! :) <3


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0