Dagens makeup - Attitude

 
 
 
Det blev lite sen uppdatering idag, men jag prioriterade faktiskt att se våra underbara kronor ta guld! <3
 
 
 
  • Rimmel wake me up foundation ivory
  • Collection 2000 lasting perfection concealer fair och light
  • MUS aqua cooling powder
  • Elf contouring blush & bronzing powder
 
 
 
  • Jordana brow powder duo dark
  • Ardell brow sculpting gel
  • MUS glitter eyeliner choco lux
 
 
 
  • UDPP
  • MUS eye pencil dark chocolate
  • Isadora eyeshadow trio khaki green
  • Kanebo sensai 38°C mascara
 
 
 
  • MUS lipstick attitude
 
 
 
 



Kommentarer

Dess/Drömteori
2013-05-27 @ 20:13:05

Snyggt!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0