Nails Inc Westferry Circus

 
 
 
Detta inlägget skulle egentligen kommit upp mycket tidigare, men jag fick lite förhinder. Anledningen? Jo jag var fast i badrummet i över en timme på grund av att en aggressiv geting flög omkring i lägenheten. Fyfaaaan vad rädd jag är för getingar! Så jag satt där inne och vågade inte gå ut. Men efter 40 min kikade jag ut för att se om det var kvar. Det var den, den satt precis utanför badrumsdörren!! Så jag blev kvar i nästan en halvtimme till. Sen tänkte jag att jag kan ju fan inte sitta där hela kvällen! Suck..
 
 
Hur som helst är detta ett både fint och trevligt lack, om man inte försöker lacka det för tunnt, för då blir det lätt lite ränder. Hade gärna fått vara aningen tunnare. Här har jag tre halvtjocka lager lack och det täcker precis perfekt tycker jag. Men det är att rekommendera att ha ett snabbtorkande lack över. Annars lär det ta ett tag för det att torka.
 
 
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-06-01 @ 11:59:35

Usch, hatar insekter! Fin färg på lacket :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0