Dagens


Idag ville jag testa skuggan Supernova från Sleeks me, myself & eye-palett. Så jag kombinerade den med Chris de Burgundy och Barry White ur samma palett. Resten jag använt kommer jag inte ihåg.

Det blev en väldigt dålig bild, för man ser inte skuggorna. Men bättre än inget antar jag. Jag har färgat håret med, så det är väldigt ovant att se. Jag kände att jag inte gillade sminkningen, men det kan ha varit hårfärgen som spökade haha.



Jag känner att jag aldrig får fram den rätta färgintensiteten på bild, egentligen är det mycket starkare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0