Cherry Culture och Kicks Haul

 
I julklapp fick jag ett presentkort på kicks och för några dagar sen lade jag en beställning. Igår kom paketet :D Fick även hem ett paket från Cherry Culture (men fortfarande inga penslar).
 
Jag älskar ju mitt torrschampo från Lernberger Stafsing, så det fick bli två nya flaskor och även min trogna penselrengöring åkte med.
 
 
Make up store är ett märke jag har svårt att låta bli nu för tiden. Gillar starkt dom kajalerna jag redan har därifrån, så nu slog jag till på några fler. Den vita cake eyeliner har jag suktat efter ett bra tag så den längtar jag massor efter att prova! Och så blev det en liten ögonskugga med.
 
 
Nyx nyx nyx, ett av mina favoritmärken. Denna gången blev det en ny soft matte lip cream, ett nagellack, en vattenfast mascara (doll eye har bästa mascaraborsten ever!) och en genomskinlig mega shine lipgloss som jag velat ha läääänge. Passade också på att prova en glittereyeliner från LAsplash.
 
 
Min absoluta favoritprodukt till läpparna är Elizabeth Arden 8 hour cream, men jag har den bara i tub och det är så klibbigt och jobbigt att applicera med fingrarna. Så jag välkomnar varmt stiftformatet hem till mig. Läppbalsammet från Cherry Culture fick jag med gratis. Behövde också ny franslim då min gamla är helt ihoptorkad. 
 
 
Swatches på det som kan swatchas kommer i dagarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0