Dagens makeup


För första gången på rätt länge nu så har det varit bra ljus att fota i. Men jag tycker att det är så svårt att fota i dagsljus ändå, för jag börjar bara kisa en massa. Det är därför jag ser lite arg ut haha.

Detta har jag använd idag:

Ansikte:
Lumene arctic aqua tinted moisturizer
Elf under eye concealer fair
Elf complexion perfection
Bare minerals original foundation medium beige (som solpuder)
MAC eyeshadow wedge

Ögon:
Too faced shadow insurance
NYX slide on eye liner tropical green
MAC eyeshadow gulf stream, wedge, soft brown, espresso, brulé, shroom och nylon
Kanebo sensai 38°C mascara

Läppar:
MAC lipglass song and dance







Kommentarer

Honi
2012-04-21 @ 20:19:49

Mycket fint :) Gillar det blå, det passar dig bra.

Johanna
2012-04-21 @ 20:47:47

Tack så mycket! Jag brukar tycka det är lite läskigt med blått, men ska använda det lite mer framöver :)

camilla
2012-04-24 @ 22:34:35

va duktig du är ! keep it up!

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-04-25 @ 17:01:20

Tack, vad roligt att du tycker det :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0