Dagens makeup


Det har varit två nervösa dagar nu, med tentan igår och en andra anställningsintervju idag, så de kommande dagarna tänker jag ta det lugnt. Och så ska jag försöka få gjort ett par mascararecensioner innan dem blir för torra. Men här kommer dagens makeup i alla fall, det jag har använt är:

Ansikte:
Everyday Minerals semi matte foundation sunkissed fair
MAC powder blush blushbaby
MUS tri brow color ljusaste och mellan

Ögon:
Becca eye tint paracus
Isa Dora eyeshadow trio khaki green ljusaste
Rimmel special eyes trio orion mörkaste
Sleek me, myself & eye lilac allen
NYX purple smokey look kit
Daniel Sandler jumbo jet mascara

Läppar:
NYX purple smokey look kit




Kommentarer

Sophia
2012-04-18 @ 18:11:07

Sv; Gör det, det är superdupergott :D


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0