Dagens makeup


Idag fyller min kära pojkvän år, massa grattis till Daniel!! <3
Jag har lite bråttom, ska hinna städa och fixa mat innan hans familj kommer, men här kommer ändå dagens makeup lite snabbt.

Ansikte:
Elf all over cover stick concealer apricot beige
Elf under eye concealer fair
Glo minerals pressed base golden light
MAC sculpt and shape powder accentuate sculpt
MUS powder blush peach
MUS tri brow color ljusaste

Ögon:
Becca eye tint paracus
MAC eyeshadow espresso, nylon och amber lights
Rimmel special eyes trio orion mitten och mörkaste
Max factor false lash fusion mascara

Läppar:
MAC lipstick blow dry



MAC lipstick blow dry swatch



Kommentarer

Sassäh ᵔᴥᵔ
2012-04-24 @ 19:31:16

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0