Dagens


Här kommer dagens sminkning. Det jag har använt är;

Ansikte:
MUS matt foundation milk
ELF all over cover-stick apricot beige
ELF under eye concealer fair
Clinique stay-matte sheer pressed powder 03 stay beige
MAC powder blush blushbaby
MAC powder blush fashion frenzy
MAC mineralize skinfinish perfect topping
MUS tri brow color ljusaste

Ögon:
Too Faced shadow insurance
NYX slide on eyeliner tropical green
MAC eyeshadow club
MAC pigment spiritualize
MAC pigment pink opal
MAC fluidline blacktrack
Kanebo 38° mascara
Max Factor false lash effect fusion mascara

Läppar:
L.A girl lipliner natural
NYX mega shine lipgloss natural






Kommentarer

Michan- Beauty by M
2012-04-02 @ 20:43:43

Sjukt snyggt :)

Johanna
2012-04-02 @ 20:56:04

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0