L'oréal color riche


I denna månadens glossybox fick jag med ett nagellack från L'oréal. Blue Reef heter färgen. Penseln är bred och avrundad och ett drag räcker på alla mina naglar utom tummen. Ju mer tryck desto större område täcks. Jag älskar penseln! Men jag upplever att det lätt blir tjockt och ojämnt om man försöker lägga lite extra lack tex på sidan om man missade där, det är väl det jag inte riktigt gillar med lacket. Annars torkar det snabbt och blirväldigt fint tack vare penseln. Absolut något för nybörjare som mig!

Hållbarheten kan jag inte uttala om mig eftersom det är första gången jag lackat med detta lacket. Och på mig brukar nagellack bli fula efter en dag så jag kanske inte ska uttala mig om hållbarhet ändå.


L'oréal color riche blue reef swatches
L'oréal color riche blue reef swatches
Glossybox mars, l'oréal paris color riche le vernis 613 blue reef
Glossybox mars, l'oréal paris color riche le vernis 613 blue reef


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0