Recension: Anatomicals Don't Just Clean It Woman, Scrub It! Body Scrub


Den här fick jag i julas men jag har inte kommit mig för att testa den förren nu. Vilket var på tiden!

Anatomicals don't just clean it woman scrub it body scrub

Anatomicals Don't Just Clean It Woman, Scrub It!

Produkten: En fast, oljig gel som känns väldigt behaglig på huden. Tyvärr är skrubbkornen alldeles för få och stora. Det känns inte rivigt utan det känns bara som att det är nåt ivägen. Den doftar ganska sött av något jag inte riktigt kan placera, kanske melongodis. Huden känns mjuk efteråt, men det beror mer på den härliga oljiga konsistensen än på produktens egenskaper som skrubb.

Förpackningen: En tub på 200ml som känns hygienisk och bra, jag gillart! 

Priset: 79kr/200ml.

Betyg: Som skrubb får den betyget G, pga bristen på korn. Men hade det varit en shower gel utan korn hade den kommit upp i betyget VG.

Anatomicals don't just clean it woman scrub it body scrub
Anatomicals don't just clean it woman scrub it body scrub



Kommentarer

Emily
2012-04-11 @ 14:26:39

Jo, sleek är verkligen helt okej faktiskt! vissa färger är lite "meh" när det kommer till pigmenteringen, men det är inget som inte en primer kan fixa ändå!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0