Glossybox augusti


Då var augusti månads glossybox här. I min fick jag:

- Toni & Guy shine gloss serum
- Glossybox lipstick glossy pink
- Jelly Pong Pong irish cream pavlova lip frosting
- Weleda citrus hydrating body lotion
- L'oreal nude magique BB cream

Så vad ska man säga om denna boxen då? Små tråkiga saker. Även om färgen på läppstiftet var fin så gillar jag inte att glossybox gör egna produkter och skickar med. Läppglanset från Jelly Pong Pong doftar JÄTTESTARKT av sött tuggummi, för mycket helt enkelt. Sen är förpackningen värdelös, ska visa sen. Jag blev jätteglad när jag såg BB-creamen, för jag har varit väldigt nyfiken på den ett tag, och att det stod "light skin tone" ökade mina förväntningar. Sen provade jag den på handen. Jag blev så sjukt besviken, den är jättemörk! Utan tvekan medium, absolut inte light!! Dock älskar jag finishen på den, den blir lite pudrig nästan, så den passar nog bra till kombinerad/fet hy. Men som sagt, färgen gör att jag antagligen inte kan använda den..

 

 

 

 

Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!

 

 




Kommentarer

Alexics
2012-11-01 @ 20:53:44

Är du nöjd med Glossyboxen annars? Har funderat på att beställa i 3 månader nämligen :)

Svar: Ja det måste jag nog säga. Vissa boxar har ju varit lite tråkiga, men överlag så har jag varit väldigt nöjd :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0