Mina rouge

 
Tänkte visa swatches på mina rouge. Jag byter oftast bara mellan två olika, complex och peach från Make up Store. Men nu har jag en till som jag gillar skarpt, som jag fick i senaste glossyboxen. Det är glossybox egna rouge, glossy rosewood.
 
 
Make up Store Must Have, Complex och Peach
 
 
MAC Blushbaby och Fashion Frenzy
 
 
Glossybox Glossy Rosewood, BM Beauty Velvet Dawn
Elf Studio Blush and Bronzer Compact, Elf Mineral Blush Joy
 
 
 

Alla rouge är applicerade kraftigt på en bas av foundation med en fluffig pensel.
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0