Stylebybox

 
Härom dagen fick jag hem en liten box med prover från Stylebybox. Förutom prover så innehöll den en geisha, som sambon fick, och några tuggummin. En söt liten touch var glittret som låg i boxen.
 
Proverna jag fick var:
 
Lernberger Stafsing Schampo för färgat hår - Ett milt schampo utan sulfater som skyddar färgen och framhäver hårets glans. Innehåller värme- och UV-skydd.
 
Lernberger Stafsing Balsam för färgat hår - Ett balsam med ekologiska oljor som återfuktar, ger glans och ökar elasticiteten. Bevarar färgen och skyddar mot värme- och UV-skador.
 
Gilda AHA Gel - En gel med ekologiska fruktsyror som ger huden ett yngre och friskare utseende med mycket mera lyster, samt en muskelavslappnande peptid som reducerar rynkor och fina linjer.
 
Caroline Winberg Face Moisturizer - Len och parfymfri fuktkräm för normal hy från Stockholmsgruppen Cosmetics. Skyddar och stärker hyn mot yttre påfrestningar.
 
 
Jag har precis skaffat en inpackning och en olja från Lernberger Stafsing så det ska bli roligt att prova på schampo och balsam också! Gelen ska bli spännande att prova, inte för att jag har rynkor än, men lyster är ju aldrig fel.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2012-12-21 @ 19:20:02

Sv: Haha ja ibland har man otur!! :D


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0