The Body Shop Ultimate Julkalender: Sammanfattning

 
Då var alla luckor öppnade och jag tänkte sammanfatta det hela med de 6 bästa och de 3 sämsta produkterna ur kalendern.
 
Överlag är jag väldigt nöjd, även om jag tycker att det kunde ha varit större variation på serier. Jag hade gärna fått lite olika dofter på tex shower gel, body scrub, osv. Men det ska bli väldigt roligt att prova på allt ordentligt!
 
 
 
 
6 bästa:
  • Rainforest Moisture Shampoo
  • Rainforest Moisture Conditioner
  • Almond Hand & Nail Cream
  • Olive Beautifying Oil
  • Vanilla Body Mist
  • Warming Mineral Mask
Jag hade tänk köpa ett sulfatfritt schampo och ett silikonfritt balsam, så det var väldigt välkommet. Handkrämen och ansiktsmasken hade jag hoppats på skulle finnas med, blev väldigt glad när jag öppnade dom luckorna! Oljan är underbar, den absorberas väldigt snabbt av huden. Ska prova den i håret också. Och body misten, ojojoj. Jag gillar i vanliga fall inte vaniljdoft men den här är sååå god! Tycker om att spraya lite av den i håret, så känner man doften av den hela tiden.
 
 
3 sämsta:
  • Nutriganics Foaming Face Wash
  • Earth Lovers Lemon & Thyme Shower Gel
  • Divine Calm Relaxing Massage Oil
Ansiktsrengöringen kommer nog tyvärr vara för klen för min hy, jag föredrar gelrengöringar och min oljiga hy kommer nog inte att bli helt ren av den här. Shower gelen har jag redan och jag gillar den inte, den är rinnig och luktar inte så gott. Massageoljan doftar däremot gott, men jag känner inte att jag har någon användning för den.
 
 
Kommer jag skaffa mig en nästa år igen? Vi får se, det beror på om jag hunnit göra slut på det mesta jag fick denna gången eller inte. Vill inte sitta på alldeles för mycket produkter.
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0