Födelsedagspresenter från Lush


När jag fyllde år förra månaden så fick jag ett presentkort på Lush. Så detta är vad jag köpte för det.

Lemony Flutter, en hand- och nagelbandskräm som är av det fetare slaget. Den är bäst att använda på natten om man har tänkt att smörja hela händerna med den. Den är väldigt skön att smörja in händerna med och den doftar underbart av citron. En ny favorit på sängbordet!

lemony flutter


Volcano Foot Mask, en fotmask som ökar blodcirkulationen, löser upp förhårdnader och svalkar ömma fötter. Denna fick jag gratis när jag köpte det andra. Jag har inte provat den än.

volcano foot mask


Hair Doctor, en hårmask som främst är för hårbotten. Den är väldigt mintig och sjukt härlig att ha i hårbotten. Den är bra när man är torr, flagig och har eksem eller liknande.

hair doctor


Rub Rub Rub, en body scrub med halvssalt som är väldigt rivig om man använder den på torr hud. Jag älskar den!! Gillar man inte det riviga så använder man den på fuktig hud. Efter att man sköljt av den så blir huden lite hal, så det är perfekt att raka benen efter att man använt den. Man kan även använda den i håret. Den luktar väldigt fräsht.

rub rub rub scrub


Mask of Magnaminty, en lermask med massa mint i. Den gör nästan ont att ha i ansiktet och är perfekt att ha på en varm dag. Jag har inte hunnit prova den så länge, men än så länge tycker jag väldigt mycket om den.

mask of magnaminty
mask of magnaminty



Kommentarer

sara
2012-07-12 @ 22:46:13

Hair doctor är något jag har läst om innan och velat testa men totalt glömt bort, så berätta gärna hur den funkar sen! :)

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-07-13 @ 13:39:27

Det kan jag göra :) Ska se om jag kan använda den en riktigt dålig hårbottendag så att jag får före och efterbiler med!

Anna
2012-08-13 @ 15:17:31

Vilka bra produkter du skaffat! Gillar verkligen mask of magnaminty, men lägger ett tjockare lager än du lagt, tycker att det funkar och känns bättre då man har dålig hy.

Hand och nagelbandskrämen blir nog perfekt då det börjar bli lite kallare! På kvällen är ju bästa tiden att smörja m sånt, då man kan vakna dagen efter med alldeles lena och mjuka händer:))

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-08-17 @ 16:20:55

Jag älskar masken! Har min i kylen och då gör det nästan ont när man tar på den för att den är så kall och mintig, helt underbart.

Ja precis, jag brukar smörja in precis innan jag släcker lampan för natten. Då kan jag ligga och lukta på händerna och somna gott hehe.


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0