Dagens makeup


Här händer inte mycket, tyvärr, men jag känner inte för att blogga för tillfället och jag sminkar mig sällan. Så det kommer upp inlägg när det gör helt enkelt. Här är dagens!

Ansikte:
L'oréal studio secrets smoothing primer
MAC studio sculpt foundation NC15 och NC20
Elf all over cover stick apricot beige
Elf under eye concealer fair
Everyday Minerals semi matte foundation sunkissed fair
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
MAC powder blush fashion frenzy
MAC eyeshadow nylon och wedge
Sleek me, myself & eye chris de burgundy

Ögon:
Urban Decay primer potion
Sugarpill eyeshadow buttercupcake
MAC eyeshadow sushi flower, nylon, shroom och carbon
NYX doll eye volume mascara

Läppar:
NYX soft matte lip cream tokyo
MAC lipglass hot frost




Jag tror att jag hittat en bra kombination för ögonbrynen nu med! Wedge och Chris de Burgundy :D




Kommentarer

Camilla
2012-06-09 @ 23:13:14

Jätte snyggt! :-)

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-06-10 @ 17:41:30

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0