Dagens makeup


Idag kör jag på lila all the way! Lila bryn, lila ögonskugga och lila läppar. Fast brynen var tänkta att matcha min hårfärg, men det lyckades jag inte riktigt med. Det blir till att experimentera lite till innan jag hittar rätt.

Ansikte:
Glo minerals pressed base golden light
MAC powder blush blushbaby och fashion frenzy
Sleek me, myself & eye supernova, chris de burgundy och simply red (till brynen)

Ögon:
MAC cream colour base nude
Sleek me, myself & eye lilac allen och barry white
H&M liquid eyeliner
Max factor false lash fusion mascara

Läppar:
MAC see thru lip colour not so shy!
MUS lipstick sheer lust




Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0