Dagens makeup


Det är så varmt att jag tror jag smälter bort! Jag har balkongdörren öppen plus att jag har en fläkt igång, men det hjälper knappt. Självklart gillar jag sommarn, men jag har alltid tyckt att det är lite för varmt. Egentligen hade jag inte velat ha nån foundation alls, men jag var så rödflammig att den fick åka på ändå.

Ansikte:
Lucy minerals lucy light foundation fair
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
Elf contouring blush & bronzing powder

Ögon:
Becca eye tint paracus
MAC eyeshadow club och phloof!
H&M liquid eyeliner
Clinique high impact mascara

Läppar:
NYX mega shine lipgloss beige




Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0