Glossybox maj


Här kommer maj månads glossybox!

glossybox majglossybox majglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfum
glossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfumglossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfum

1. Glossybox - Brush.
Glossybox egen rougeborste i äkta gethår - exklusiv för glossybox prenumeranter! Fin, mjuk kvalitet som gör det lätt att få din rouge jämn. Orginalprodukt 110 kr/st.

2. Bm Beauty - Blusher.
100% ren naturlig mineralrouge med hög pigmentering och lång livslängd som inte täpper igen porerna och låter huden andas. Orginalprodukt 119 kr/4 g.

3. MsChic - Pure Lip Liner.
MsChic är en finsk serie mineralsmink med kompromisslös kvalitet och härliga färger. Läppennorna har hög pigmentering och är lagom mjuka med vegetabiliska vaxer och oljor. Orginalprodukt 139 kr/1,1 g.

4. Aqualina - Pink Sugar Creamy Body Lotion.
En söt, krämig kroppslotion som ger fukt till din hud och lämnar den härligt parfymerad. Bli nostalgisk av dofter av sockervadd, hallon, fikonlöv och citrus. Orginalprodukt 200 kr/250 ml.

5. Love & Toast - Eau de Parfum.
En av Love & Toasts mest populära parfymer. Innehåller inga syntetiska doftämnen. Doften kommer från eteriska oljor. Alkoholen är framställd av majs och produkten är inte testad på djur. Orginalprodukt 99 kr/7,5 ml.



Först och främst måste jag påpeka att jag tycker det är dåligt att skicka ut en trasig produkt. Sen när jag såg borsten så tänkte jag direkt att vafan är detta?! Om de tänker börja tillverka egna grejer och skicka ut så kommer INTE jag fortsätta prenumerera. Borsten känns inte ens bra! Rouget gillar jag inte heller, sjukt dålig pigmentering och det fäster inte på huden. Jag swatchade på handen men det bara föll av.. Så men den inledningen kände jag en stor besvikelse över månadens box. 

Men som tur är blev det bättre. Läppennan är UNDERBAR! Mjuk och härlig, jättebra pigmentering och fin färg. Den ser jag fram emot att prova i nån sminkning. Sen tyckte jag även om aqualinas body lotion, som doftar sött men inte alls sliskigt. Och parfymen! Åååh, kärlek! Den doftar väldigt diskret och sött, men inte heller den känns sliskig. När jag känner doften så tänker jag på nån smaksatt yoghurt (fast utan själva yoghurtdoften då), det kan vara honungen jag känner igen för jag tycker inte att den doftar som honung i burk gör, eller så är det vaniljen. Gott doftar det i alla fall.
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0