FOTD

 
Jag tycker det är så fint när andra lägger bas och bryn men inget på ögonen, inte ens mascara. Men på mig själv har jag alltid tyckt att det ser så konstigt ut. Så tänkte jag att jag skulle ändå ge det ett till försök. Och vips så blev jag nöjd, haha. Jag behövde nog bara vänja mig, som min kloka vän Matilda sa!
 
 
 

Solen hade gått ner när jag tog bilden och därför fotade jag i badrummet och bilden blev gul som bara den. Gjorde ett försök att rätta till det i photoshop. Därför ser jag lite blek och gröngul ut xD
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0