FOTD

 
Jag känner att jag måste komma på nåt intressantare att döpa mina inlägg till, haha! Här kommer i alla fall första looken på läääääänge.
 
Ansikte:
Too Faced primed & poreless
Glominerals pressed base natural light
Too Faced chocolate soleil milk chocolate
Make up Store blush must have

Ögon:
Urban Decay primer potion
Sleek iDivine V2 paper bag (bryn), thunder och pillow talk
Yves Rocher creamy kohl
Benefit they're real mascara

Läppar:
NYX mega shine lipglopp natural

 
 
 
Snart ska jag kila iväg på lite eftermiddagsbio och se Twilight med bästa Matilda <3
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0