Glossybox november

 
Det har snöat hela dagen och jag har legat hemma med migrän, så glossyboxen kom verkligen lägligt. Blev minst sagt uppiggad av att öppna min lilla låda :D Denna gången fick man med en liten tidning, Glossy Mag. Och kolla så fint pappret i boxen är!
 
 
 
 
1. Grazette of sweden - Crush 6 Wonder Mask
Under 60 sekunder, låt dig förälskas i denna glittrande, ananasdoftande inpackning med vitaminer och antioxidanter! Ger ett glansigt, återfuktat hår med mindre friss. Orginalprodukt 109kr/150ml.
 
2. Vichy - Idéalia
Nylanserad dagkräm för alla hudtyper. Aktiva ingrediensen kombucha (utvunnen ur svart te), pärlemor och thermalskt källvatten lugnar, ger jämnare hudton samt vacker lyster. Orginalprodukt 279kr/50ml.
 
3. ModelCo - Lip Duo
Kultmärket från Sydney älskas redan av kändisar såsom Cameron Diaz och Kylie Minogue. Återfuktande läppstift och ett skimmrande läppglans som bärs tillsammans eller separat. Orginalprodukt stift 189kr/3,5g, glans 149kr/5ml.
 
4. Naomi Campbell - At Night
En kraftfull doft med noter av bland annat vanilj, sandelträ och mirabelleplommon sätter den sista touchen för en natt av glamour och mystisk, sensuell spänning. Orginalprodukt EdT 295kr/30ml, shower gel 119kr/150ml.
 
5. Glossybox - Glossy Pink Blusher
Speciellt för er har vi tagit fram ett diskret rosa rouge som piggar upp vintertrött hy och för tankarna till en lätt rosighet av vinterpromenad i solsken. Orginalprodukt 110kr/2,5g.
 
 

Jag är riktig förtjust i denna boxen! En ny inpackning behövde jag, en dagkräm behövde jag och färgen på rouget har jag letat efter men inte hittat. Läppstiftet ser rätt mörkt ut i verkligheten, men jag ska inte säga nåt innan jag provat det på. Och för en gångs skull fick jag en shower gel som doftar annorlunda än alla de andra jag fått (som har doftat i princip likadant). Så detta var en fullträff!
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0