Glossybox oktober

 
Här kommer oktoberboxen, också den lite försenad.
 
 
 
1. Love & Toast - Showergel
Duschcreme som låter dina sinnen omges av ett stimulerande och grönskande rikt lödder som doftar aprikos. Innehåller aprikoskärneolja, sheasmör, aloe vera, kamomill och kaprifol. Orginalprodukt 99kr/242ml.
 
2. Lenson - Adore - Färgade månadslinser
Bi-tone har två färglager för heltäckande färg och dramatisk kontrast. Dare förstärker ögats naturliga färg och har en förstorande effekt. Orginalprodukt 279kr/ask.
 
3. Nails Inc - Nail Polish
Nails Inc är ett av Englands mest omtalade och uppskattade nagellacksmärken där alla nagellack är döpta efter kända platser i London. Orginalprodukt 159kr/10ml.
 
4. Brilliant Smile - WhiteningEVO Mouthrinse
En speciellt framtagen munskölj som är effektiv mot ilningar, plack och karies. Munsköljen löser effektivt upp ytliga missfärgningar och gör dessa lättare att borsta bort. Orginalprodukt 198kr/250ml.
 
5. Beautybird - Luxurious Exfoliating Soap Bar
Lyxig exfolierande tvål med bitar av persikokärna som skonsamt skrubbar händerna lena och mjuka. Kokosnötsolja som mjukgör huden och med en härlig vaniljdoft. Orginalprodukt 89kr/75g.
 
 
Jag gillade denna boxen. Tyckte att det var roligt att man fick med färgade linser, och som tur var kunde jag som är linsbärare byta till ett par med styrka istället (passade på att byta färg också). Love & Toast har blivit ett favoritmärke, dock var jag inte så förtjust i just denna doften. Jag tycker att den doftar som dom flesta andra showergels jag fått från Glossybox. Hade varit roligt med en mer utmärkande doft. 
 
(Alla produkter är inte med i bild)
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0