Sleek iDivine Ultra Matte V2

 
Jag har blivit lite svag för Sleeks paletter, så för ett par månader sen fick den här lilla rackarn flytta hem till mig. Tyvärr var den trasig när den kom, och jag fick inget svar ifrån Sleeks kundtjänst. Vilket är fruktansvärt dåligt. Men nog om det, här kommer swatches.
 
Från vänster till höger, övre raden: Orbit, Ink, Highness, Noir, Dune, Pillow Talk
Från vänster till höger, nedre raden: Thunder, Maple, Flesh, Paper Bag, Villan, Fern
 
Orbit, Ink
Thunder, Maple
 
Highness, Noir
Flesh, Paper Bag
 
Dune, Pillow Talk
Villan, Fern
 
 
Gillar du paletter med varierande färger och nyanser och välpigmenterade skuggor till ett bra pris kan jag varmt rekomendera Sleeks paletter, som du hittar HÄR.
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0