Dagens makeup - En tillbakablick

 
Egentligen hade jag tänk lägga upp dagens makeup, men jag har inte kunnat sminka mig idag för min hy är dum. Eftersom jag använder syror i min hudvårdsrutin så kan det bli lite flagigt, inte så att det syns när jag är osminkad, men när jag ska sminka mig blir dom synliga då min foundation fastnar extra mycket där. Därför tänkte jag att jag skulle sätta ihop en liten tillbakablick där jag jämför april förra året mot april detta året!
 
Jag är glad att se att jag har utvecklats, både när det gäller makeup och fotografering av makeupen :P
 
 
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-04-16 @ 20:04:25

Så kul att se utvecklingen! :} Bra jobbat!

Svar: Tack :D Ja visst är det! Man tänker inte på att man utvecklas så mycket under ett år som man faktiskt gör.
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0