Dagens makeup - Paradisco

 
 
 
Ansikte:
MAC studio sculpt foundation nc15 och nc20
MAC studio sculpt concealer nc15
Collection 2000 lasting perfection concealer fair och light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe och angel
MUS high tech lighter platina
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
MUS high tech lighter platina
88-palette rosa och röd
MAC eyeshadow orange och paradisco
MAC fluidline blacktrack
Clinique high impact mascara

Läppar:
NYX round lip gloss sorbet
 
 
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-04-25 @ 07:35:41

Åh vad fint! Du är så himla duktig på att sudda ut! Blir lika imponerad varje gång :)

Svar: Aw tack :D
Jolimas

Sofie
2013-04-25 @ 10:32:56

Jättefint! :D

Svar: Tack! :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0