Dagens makeup - Primal Green

 
 
 
Ansikte:
Too faced primed & poreless face primer
Chanel vitalumiere aqua 10 beige
Collection 2000 lasting perfection concealer fair
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too face chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe
MUS blush peach
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
UDPP
Sleek me, myself & eye palette barry while, black box och primal green
MUS eye pencil vanilla
Benefit they're real mascara

Läppar:
Revlon kissable balm stain sweetheart
 
 



Kommentarer

Alexics
2013-04-11 @ 20:34:29

Åh älskar färgen på läppstiftet! Ser ut som godis!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0