Dagens makeup - Spike Heel

 
 
 
Ansikte:
Smashbox photo finish color correcting primer blend
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light och fair
MUS aqua cooling powder
NYX blush taupe
Glossybox blush glossy rosewood
MAC mineralize skinfinish perfect topping
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
UDPP
Archetype cosmetics eyeshadow spike heel
MAC mineralize skinfinish perfect topping
Daniel sandler jumbo jet mascara

Läppar:
Revlon kissable balm stain precious
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0