Nails Inc Mini Haul

 
Ett av mina favoritmärken när det gäller cremelack är Nails Inc. Så när jag hittade setet I Can Paint A Rainbow på nellys rea blev jag superglad! Det är perfekta sommarfärger och även några våriga. Är riktigt nöjd med dessa lack.
 
Alla är i cremeformula och ministorlek på 4ml.
 
 
 
 
Färgerna i setet är:
 
  • Kew Bridge – Bright magenta
  • Westferry Circus – Glossy peach
  • Sumner Place – Lemon sorbet
  • Warwick Way – Vibrant teal
  • Ebury Bridge – Powder lilac
  • Walton Place – Neon pink
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Matilda
2013-04-24 @ 23:06:58

Åh, det orangea och det gula!! Gillar verkligen alla färgerna men de var nog mina favoriter.

Linnéa
2013-04-25 @ 07:36:36

Vad är ett cremenagellack? Och superfina färger!

Svar: Det är när lacket är helt utan glitter eller skimmer och täcker bra, till skillnad från jelly som är lite transparent :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0