Glossybox London Calling Specialbox

 
 
 
När glossybox skulle släppa en specialbox med tema brittiska märken blev jag sjukt nyfiken. Den hade kunnat bli otroligt bra. Tyvärr blev jag lite besviken, men så är det ju med glossybox, men vet aldrig vad som kan finnas i och det passar inte alla.
 
Jag har visst råkat slänga pappret med beskrivningar av produkterna, men jag ska försöka få ner rätt information ändå.
 
Förutom en ful liten neccessär fick jag:

  • Eyeko skinny mini brush mascara long & tall. En svart mascara med liten borste som ska komma åt även de kortaste fransarna och förlänga.
  • Batiste floral & fruity blush torrschampo. Mitt favvomärke bland torrschampon, fast i en doft jag mår illa av.
  • MeMeMe eye line eye pencil in moss. En mossgrön fin kajalpenna som jag ser fram emot att använda.
  • Helen E lipstick i färgen coral. Jag är lite osäker på denna. Den ser ganska brun ut, men jag ska testa och se vad den går för ändå.
  • Mitchell and peach english growers luxury hand cream. En handkräm med örtig doft som absorberas snabbt.
  • Nail girls nail polish i en vit färg utan namn. Jag har velat ha ett vitt lack så den var väldigt välkommen.
  • Nails inc caviar topcoat. Ett topplack som jag är lite osäker på vilken det är. På hemsidan finns två lack som heter caviar, den ena är snabbtorkande och den andra ger gel-finish, men ingen av dem är i en svart flaska. Så ja, ingen aning om vilken det är.
  • Steam cream. En fuktgivande kräm för ansikte, kropp och händer för alla hudtyper och luktar örtigt även den.
 

Egentligen är det en trevlig box, men jag hade för höga förväntingar. Men det ska bli kul att prova dessa saker ändå. Hihi :D
 
 
 
 



Kommentarer

EllenF
2013-08-17 @ 12:04:37

Tycker Glossyboxs senaste utgåvor har varit väldigt prisvärda men detta kändes ju som gammal skåpmat tyvärr. Kram!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0