Dagens makeup - Pink Panther

 
 
 
Ansikte:
Too faced primed & poreless
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe
Glossybox blush glossy rosewood
Makeup academy undressed palette (till ögonbrynen)

Ögon:
Urban decay primer potion
Make up store microshadow mint julip
Makeup academy undressed palette
Make up store eye pencil vanilla
Make up store cake eyeliner black
NYX za za zu mascara
Benefit they're real mascara

Läppar:
Make up store lip pencil strawberry daiquiri
Make up store lipstick pink panther
 
 
Idag blev det till att testa de nya produkterna jag fick igår. Är mycket förtjust, speciellt i läppennan! Inser nu att jag använder paletten från MUA precis hela tiden. Ska försöka ändra på det, men det blir alltid att jag sträcker mig efter den :P
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-02-19 @ 17:42:54

Woow vad snygt! Du är jätteduktig ju! :) Har du bloglovin?

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det är bara att söka på bloggen där. Jag tänkte även försöka få upp en widget så att det bara är att klicka på den, men jag har inte kommit så långt än :P
Jolimas

Linnéa
2013-02-19 @ 20:34:27

Jag skaffade bloglovin för några dagar sen, det var inte svårt att få dit ikonen, det finns en guide :) Du får jättegärna följa mig också! :D

Svar: Jag har lyckats få dit den nu :P
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0