Dagens makeup - Wild Watermelon

 
 
 
Ansikte:
Make up store matt foundation milk
Collection 2000 lasting perfection concealer light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe
Make up store blush must have
MAC mineralize skinfinish perfect topping
Jordana brow powder duo dark

Ögon:
Too faced shadow insurance
NYX jumbo eyeshadow pencil milk
Sugarpill eyeshadow buttercupcake
Sleek me, myself & eye palette pink beret och chris de burgundy
MAC eyeshadow nylon och shroom
MAC fluidline blacktrack
The body shop super volume mascara
Red cherry lashes #41

Läppar:
Make up store lip pencil natural
Elf glossy gloss wild watermelon
 
 



Kommentarer

Sofie (Makeupway)
2013-02-19 @ 20:12:47

Fick frågan häromdagen om "vad sjutton har man en gul skugga till?". Hade jag sett denna sminkningen då så hade jag verkligen svarat exakt sådär! Superfint :d

Svar: Tack! :D Jag verkligen älskar gul ögonskugga, tycker att fler borde använda just gult.
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0