Månadens Vill Ha - Februari

 
 
 
1. Real Techniques Travel Essentials - Syntetiska penslar designade av pixiwoo's Samantha Chapman. Finns HÄR och kostar ca 120kr.
 
2. Haito Mini Hair Straightener - En söt liten miniplattång, perfekt för kort hår eller när man reser. Finns HÄR och kostar ca 63kr.
 
3. Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush - Superfint glödande rouge i tre färger. Finns HÄR för ca 250kr.
 
4. Revlon Just Bitten Kissable Lip Stain - Läppbalsam med staineffekt. Liknar Cliniques chubby sticks. Finns på ebay.
 
5. Rimmel Stay Matte Powder - Oljeabsorberande pressat puder för oljig hy. Finns HÄR och kostar ca 53kr.
 
 
Har såna cravings efter dessa produkter just nu. Och ska jag vara helt ärlig är alla påväg hem till mig. Fy Johanna fy! Nu är det köpstopp ett bra tag framöver!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0