Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain

 
För några dagar sen fick jag hem två läppbalsam/stains från Revlon. Dom ser precis ut som Cliniques chubby sticks och är en bra och billigare dupe.
 
På läpparna känns dom som ett behagligt läppbalsam som återfuktar bra, men när produkten försvunnit från läpparna lämnar den efter sig färg som ett stain. Dom har en svag doft av mint.
 
Jag är så kär i dom här!! Sjukt fina och helt perfekt när man vill ha färg men inte känner för varken läppstift eller läppglans.
 
Här är färgerna Smitten (rosa) och Rendezvous (orange).
 
 
 
 



Kommentarer

Anonym
2013-02-21 @ 16:51:00

Dom ser galet Najs ut! Vart kan man köpa dom? :)

Svar: Jag köpte mina på ebay. Tror tyvärr inte att dom går att få tag på i sverige :/ Har inte heller hittat en webshop som har dom (och skickar internationellt).
Jolimas

Andréa
2013-02-22 @ 09:07:46

Ser jättefina ut! Vad är priset?

Svar: Ca 56kr styck exkl. frakt. Det varierar lite, men ungefär där ligger priset :)
Jolimas

Sofie
2013-02-22 @ 10:23:37

Superfina!
Har varit sugen på dessa länge men inte fått tummen ur och köpt hem något än... :/

Svar: Jag tycker att du ska slå till! Dom är underbara :)
Jolimas

Andréa
2013-02-22 @ 12:05:34

Jag kollade på Ebay nu, och det är ju rätt dyr frakt på dom. Googlade också på Revlon, och det verkar som att det säljs på några ställen i Sverige.

Svar: Tycker du? Den jag hittade har rätt billig frakt (enligt mig iaf). Räknade lite på det och beställer man mellan 2 och 9 st så kostar dom mellan 70 och 80kr inkl. frakt.
Här är länken:
http://www.ebay.com/itm/REVLON-JUST-BITTEN-KISSABLE-LIP-BALM-Stain-Crayon-Color-Lipstick-FAST-SHIPPING-/390471197019?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5ae9e5a15b

Jag skulle tro att dom säljs för mer än det i Sverige, men det är bara en gissning :P
Jolimas

Andréa
2013-02-27 @ 09:42:06

Jag hade bara tänkt beställa en, och då blir ju priset ca. 97 kr. Inte superbilligt, men helt okej :)

Svar: Ah ja då blir det ju lite dyrare. Vilken färg är det du är sugen på? :)
Jolimas

Andréa
2013-02-28 @ 09:09:32

Sv: Svårt val tycker jag, men kanske färgen Lovesick. Igår var jag på väg att köpa läppstift-penna som liknar denna.. men gillade inte riktigt någon av färgerna, så det blev inget.

Svar: Ah den är fin, eller alla är ju det hehe.
Lika bra att köpa den från Revlon då ;)
Jolimas

Andréa
2013-03-01 @ 08:19:00

Oj, glömde skriva att den var från Make Up Store :P Men ja precis, det kanske blir en från Revlon istället.


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0