Dagens makeup - Mould

 
Jag ville låta hyn vila idag, men kunde inte låta bli att testa krämskuggan från Illamasqua som jag fick i glossyboxen. Så det blev helt enkelt bara ögonmake idag :P Skuggan är heeeeelt underbar att använda, den är krämig och välpigmenterad, lättarbetad och jättefin! Jag använde ingen primer under så den har creasat sig en hel del. Jag hoppas att det räcker med en primer så man inte behöver en skugga över för att fixera, men det återstår att se.
 
 
 
 
Ögon:
Illamasqua cream pigment mould
Elite models eye pencil secret grey
NYX doll eye volume mascara
NYX pin-up tease mascara
 
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-01-30 @ 18:22:36

Så fin! :D Vill också ha, haha!

Svar: Den är helt underbar! Jag hade verkligen tur som fick den!
Jolimas

Ann-Sofie
2013-01-30 @ 18:40:33

Åh vilken läcker mörk färg. Du passar bra i det!

Svar: Tack :) Visst är den fin, älskar att den inte är så "bright" utan lite mer murrig.
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0