Makeup Academy Fur-Effect Nails

 
Jag kunde inte låta bli att prova Fur-Effect igår kväll, älskar verkligen idén. Men att komma igång var inte det lättaste. Under locket finns ytterligare ett litet platslock med svå hål i, där jag antar att man ska skaka ut fibrerna. Jag fick inte ut nåt alls, verkligen inget alls. Så då tänkte jag ta bort det där lilla innerlocket, men det var riktigt svårt. Det satt verkligen fast och jag var tvungen att använda både kniv och naglar för att få loss det.
 
Fibrerna är ganska hårt packade så jag rekommenderar att röra runt lite först. Och att ha ett täckande lack som bas för fibrerna att fastna i, för det blir lätt lite glest längst ut på nageln. Jag hade ett lack som inte var så täckande och ni ser ju hur det blev. Men det ger en väldigt häftig effekt. Tyvärr håller det inte så länge.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Aidas Make Up
2013-01-25 @ 20:50:38

WOW jag dör så snyggt, måste beställa genast!

Svar: Visst är det :P Ångrar att jag inte köpte fler färger!
Jolimas

Sofie
2013-01-26 @ 09:50:23

Som sagt, riktigt snygg effekt!
Just den här färgen var den jag var mest nyfiken på att beställa själv och den var extremt snygg!

Synd att det var lite krånligt och inte höll så länge! Men kan ju ändå vara kul någon gång ibland! :) Får se till och klicka hem det någon gång framöver! ;D

Svar: Jag tror det är perfekt att ha vid speciella tillfällen när man orkar lägga ner lite extra tid på naglarna, just för en kväll :) Jag var lite orolig att allt skulle försvinna när man tvättade händerna, men det satt kvar som tur var!
Jolimas

B R O W N S U G A R
2013-01-26 @ 13:48:27

Haha oj, jag tycker nog inte att detta var så snyggt. Men smaken är ju som baken :}

Svar: Hehe ja. Det är ju minst sagt annorlunda.
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0