Makeup Academy Undressed Palette

 
Den här fina underbara paletten fick jag hem i min senaste MUA-beställning. Jag är riktigt glad att jag köpte denna för den är fantastisk! Fina användbara färger i förvånansvärt bra kvalitet. Jag hade inte alls höga förväntningar på paletten med tanke på att den bara kostar 45kr. Skuggorna är krämiga och välpigmenterade och fäster riktigt bra. Här swatchade på ett tunt lager av cream color base från MAC.
 
 
Utan blixt
 
 
Med blixt
 
 
 
 
När jag skulle swatcha var jag jättenära att tappa paletten, paniiiiiik!!!
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0