Dagens makeup - Fab & Flashy

 
 
 
Hoppsan! Jag tror att jag måste få tummen ur och färga utväxten. Oftast så tycker jag inte att det syns så mycket, men det verkar ju tyvärr göra det. Lite jobbigt. När jag färgade håret så sa jag till frisören att jag ville ha en grundfärg som är så nära min naturliga färg det bara går att komma, just för att slippa färga utväxten. Men utväxten är mycket askigare ser jag nu. Aja, det kanske blir bättre på andra försöket :P
 
 
 
  • Too faced primed & poreless face primer
  • MUS matt foundation milk och cream
  • Collection lasting perfection concealer fair och light
  • Rimmel stay matte pressed powder transparent
  • NYX blush taupe och angel
 
 
  • Jordana brow powder duo dark
  • Ardell brow sculpting gel
 
 
 
  • UDPP
  • MAC eyeshadow fab & flashy och carbon
  • NYX purple smokey look kit
  • Sleek showstoppers palette sparkle
  • Sleek ultra mattes v2 highness
  • Max factor false lash effect fusion mascara
 
 
 
  • NYX megashine lipgloss tea rose
 
 
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-08-14 @ 18:38:44

ÅÅh så fint!

Svar: Tack :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0