Nattens makeup - Au Natural

 
 
 
Jag kan absolut inte sitta still när jag tittar på film, jag måste sysselsätta mig med något. Så ikväll när jag och sambon tittade på film så passade jag på att sminka mig. Men i ett mörkt rum blir varken sminkningen eller bilderna bra :P Men jag slänger upp allt ändå! För övrigt har jag inte puder över min foundation och ja, ni ser ju hur glansigt det blir.
 
 
Ansikte:
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection lasting perfection concealer light
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe
Sleek blush by 3 (sugar) muscovado

Bryn:
Jordana brow powder duo dark

Ögon:
Too faced shadow insurance
Sleek showstoppers palette paraguaya, bad girl, ultramattes v2, sparkle och au natural
Lancôme le crayon khôl noir
MAC fluidline blacktrack
Max factor false lash effect fusion mascara

Läppar:
MAC lipglass hot frost
 
 
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-07-27 @ 10:24:21

Snyggt ändå! :D

Svar: Hihi tack :3
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0