Sleek Blush by 3 - Sugar

 
Min första rougetrio från Sleek har hittat hem till mig. Egentligen ville jag ha allihopa så det var svårt att välja, väldigt svårt att välja. Men valet föll på Sugar. När man ser den på hemsidan på känns det inte som nåt för blekfisar. Men jag kikade igenom swatches på alla fem och nyfikenheten bara växte. Så den fick följa med hem tillsammans med paletten Showstoppers som jag tänkte visa upp imorgon.
 
Färgerna är inte alls så bruna som de verkar vid en första titt. Speciellt den i mitten, muscovado, överraskade mig ordentligt. På ett positivt sätt! Den är sååå fin. På kinden blir den väldigt rosig och fin, med ett finmalet guldskimmer. Passar perfekt till solbrännan (om man nu lyckats få någon, hehe). De andra två har jag inte använt än, men jag gissar att de är lika underbara, lena och pigmentrika som muscovado.
 
 
 
 
Du hittar dem HÄR för $12.49.
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0