Sleek iDivine Palette Showstoppers

 
Tillsammans med rougetrion från Sleek fick jag hem ögonskuggspaletten Showstoppers. Det är en limited edition-palett med underbara metalliska skuggor blandade med silkiga matta skuggor. En väldigt fin mix av färger. De flesta är sjukt pigmenterade och bra textur, men den ljusa matta paraguaya blir lite kalkig som är vanligt för den typen av skuggor. Men det stör inte tycker jag. Vi kör igång med swatches på en gång!
 
 
Paraguaya, Sunset, Me, myself & eye
Oh so special, Bohemian, Storm
 
 
 Bad girl, Noir, Ultramattes v2
Sparkle, Au natural, Graphite
 
 

Du hittar den HÄR för $9.99.
 
 



Kommentarer

Michan- Beauty by M
2013-07-14 @ 10:21:29

Verkligen en himla fin palett! Sleek är grymt bra :D


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0