Glossybox Maj 2013 - Magical Beauty

 
 
 
WEN - Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner
"Revolutionerande nytt hårvårdssystem som ersätter schampo, balsam, inpackning och styling - allt i ett! Med WEN rengör du ditt hår utan att avlägsna dess naturliga oljor, styrka eller glans. Orginalprodukt 299kr/480ml."
 
Kommentar: Jag har varit väldigt nyfiken på att prova WEN, så det var en väldigt välkommen produkt. Men jag har hört att man behöver rätt mycket vid varje tvätt, så den räcker nog inte så länge.
 
 
 
Dr. Bronner's - Organic Citrus Castile Liquid Soap
"150 år av tvåltillverkning står bakom en av marknadens finaste ekologiska & Fair Trade-märkta tvålar för kropp och ansikte! Med kokosnöts-, oliv-, jojoba- och hampaolja samt essentiella oljor. Orginalprodukt 99kr/236ml"
 
Kommentar: Denna doftar såååååå gott! Klementin eller nån sån citrusfrukt. Dock vet jag inte riktigt när jag ska få användning för den. Men nåt ska jag nog hitta på!
 
 
 
Akademikliniken - Pure Antioxidant Crème
"Intensivt fuktgivande creme med en hög halt av vitaminer och proteiner som hjälper till att förebygga förtida hudåldrande. Bidrar till att jämna ut fina torrhetslinjer och förbättra spänst och lyster. Orginalprodukt 795kr/50ml"
 
Kommentar: Krämen känns rätt lätt och absorberas snabbt när jag provar den på handryggen. Den gör huden len och mjuk. Den doftar väldigt svagt, men jag tror mig känna en liten hint av citrus. Även denna ska bli väldigt rolig att prova!
 
 
 
Color Club - Age of Aquarius Nailpolish
"Sedan 1979 har populära amerikanska Color Club lyckats pricka in de trendigaste färgerna och skapa ett direkt "ha-begär" - här får du den perfekta sommarnyansen. Välkommen in i klubben! Orginalprodukt 69kr/15ml."
 
Kommentar: Jag är sååå lättad över att den är så pass ljus. Jag har inte så många nagellack, men i den färgen har jag flera och alla är av det mörkare slaget. Jag har inget lack från Color Club sen innan så det ska bli spännande att prova.
 
 
 
Lumene - Beauty Base Eyeshadow Primer
"Fixera ögonmakeup (eller läppmakeup!) så den sitter längre. Den beiga tonen jämnar ut och gör så att den makeup framträder ännu vackrare och intensivare! Med lingonfröolja och C-vitamin. Orginalprodukt 109kr/7ml."
 
Kommentar: Jag använder skuggprimer varje gång jag har ögonskugga, så detta är en användbar produkt för min del. Jag har inte provat den sen innan och ser fram emot att se vad den går för!
 
 
 
 
Sen fick man en bonusprodukt, en energidryck som jag ääääääälskar! Dock gick den ut för två månader sen. Enligt folk på facebook är det samma parti som sist man fick en sån i boxen, vilket var i juni förra året. Så jaaa.... Hur tänker glossybox här?! Det har stormat mycket kring dem den senaste tiden och jag tror tyvärr att de gräver sin egen grav. Vilken är sjukt tråkigt, då jag älskar konceptet och var mycket nöjd med glossybox hela mitt första år som prenumerant.
 
 
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-06-03 @ 15:53:02

Fick samma som dig och är väldigt nöjd!
Tycker det är synd att de har gjort så många misstag på sistone, jag bryr mig inte allt för mycket men som sagt, många blir ju upprörda och som du säger så gräver de ju sin egen grav...

Michan- Beauty by M
2013-06-03 @ 19:51:42

Primern är en av mina favoriter :)
Den har varit en ständig följeslagare i några år :D

Svar: Vad roligt! Ska bli extra spännande att prova den då :D
Jolimas

Anna
2013-06-15 @ 16:32:33

Hej! Jag fick med en gammal dricka, och mailade dom om det, och det visade sig att burkarna var felmärkta, och att dom är nya egentligen. Ville man ha en ny(för att man kastade burken) så kunde man maila dom och få en ny :)

Svar: Jag tror faktiskt att dom bara säger så. För jag har köpt den flera gånger och tycker jättemycket om den, men burken jag fick smakade seriöst spya. Så jag tror att dom bara försöker skylla ifrån sig :/
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0