Dagens makeup - Besotted

 
 
 
Ansikte:
Dermalogica intensive moisture balance
Collection 2000 lasting perfection concealer light
Elf under eye concealer fair
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe
Too faced perfect flush blush
Jordana brow powder duo dark

Ögon:
Urban decay primer potion
MUA undressed palette shade 1
MUS microshadow mint julip
Yves rocher waterproof eye pencil turquoise
MAC fluidline blacktrack
Benefit they're real mascara

Läppar:
MAC lip pencil redd
Illamasqua intense lipgloss besotted
 
 
Testade att blanda concealer med dagkräm istället för foundation idag. Det blev bra, tills jag lade på puder. Borde nog ha väntat tills krämen sjunkit in bättre. Får prova igen en annan gång.
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-03-11 @ 10:44:29

Åh vad snyggt och ovanligt! Vilken inspiration jag fick nu :)

Svar: Tack :D
Jolimas

Sofia
2013-03-11 @ 14:49:43

Jätte fin bilder :-D

Svar: Tack så mycket :)
Jolimas

isabella
2013-03-11 @ 17:45:58

Så snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Jolimas

Wysteriia
2013-03-11 @ 19:08:50

Jättefint :D

Svar: Tack! :3
Jolimas

Andréa
2013-03-12 @ 10:16:28

Jättefint, gillar den ovanliga placeringen av ögonskuggan!

Svar: Tack så mycket!
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0