Dagens makeup - Sweet Salmon del 2

 
Jag fick frågan ifall jag kunde göra en tutorial på makeupen sweet salmon som jag lade upp här om dagen, så idag satte jag mig och knåpade ihop det. Därför blir dagens makeup ungefär likadan, fast med en festlig eyeliner! Tutorial kommer upp imorn.
 
 
 
 
Ansikte:
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light
L'oréal lumi magique highlighter pen light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe och angel
Jordana brow powder duo dark

Ögon:
NYX one night in morocco palette
MAC eyeshadow fab & flashy
Make up store cake eyeliner black
Glitter eyeliner av okänt märke
Benefit they're real mascara
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-03-07 @ 11:02:58

Jättesnyggt!
Du är duktig! :D

Svar: Tack! :D
Jolimas

Ellen
2013-03-08 @ 15:12:20

superfint!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0