Lumene Magical Moment

 
Nu var det ett tag sen jag lade upp nagelrelaterade inlägg här på bloggen. Men jag har inte målat naglarna på ett tag, så jag har inte haft så mycket att visa :P Men nu ska ni få se ett lack jag fick i julklapp av min kära Matilda. Det är Lumene Gloss & Care i färgen Magical Moment.
 
När det kommer till applicering går det väldigt snabbt att lacka med detta nagellacket. Den har en väldigt bred pensel som med ett enda drag täcker hela nageln, förutom på tummen. På bilden har jag tre lager lack.
 
 
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-03-13 @ 14:12:59

Snygg färg! Men det lät ganska genomskinligt om man måste ha 3 lager..?

Svar: Ja det är ett ganska tunnt lack.
Jolimas

delinda
2013-03-14 @ 08:47:01

snyggt lack!

B R O W N S U G A R
2013-03-14 @ 21:37:59

såå fint!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0