Lush Haul - del 1

 
Igår var jag på Lush för att sniffa och känna lite på några grejer jag funderat på att köpa online. Det slutade med att jag kom hem med fyra påsar! xD Dom hade ett erbjudande just då att om man handlade för en viss summa så fick man goodiebags. Lushnörd som jag är kunde jag inte låta bli och handlade några grejer och åkte hem. Väl hemma kom jag fram till att jag ville ha några saker till så jag åkte tillbaka och fick med mig ytterligare en goodiebag. Och vilka goodiebags det var sen! Fick flera produkter jag varit nyfiken på eller planerat att köpa, så det var helt perfekt! Men det blev så mycket grejer att jag tänkte dela upp det i tre olika inlägg, och jag börjar med prover och lite annat. Imorn kommer hårprodukterna och i övermorn tänkte jag visa kropps- och badprodukterna.
 
 
Big Solid Conditioner: Balsam i fast form med havssalt, kokosolja, jojobaolja, citronjuice och limejuice.
 
 
Veganese: Ett lätt, glansgivande balsam med lavendel, rosmarin och citronjuice.
Lovely Jubblies: En uppstramande, återfuktande kräm för brösten. Innehåller mandelolja, kakaosmör, jojobaolja, avokadoolja och bivax.
Cynthia Sylvia Stout: Ölfyllt schampo som ger glans och volym. Förutom öl innehåller den balsamvinäger, citrongräs, konjakolja och eteriska oljor.
 
 
Fair Trade Honey: Blommigt schampo med massa härlig honung.
 
 
9 to 5: Skonsam men effektiv rengöringskräm för ansiktet som innehåller mandelolja.
 
 
Chou Chou I Love You: Tandkräm i tablettform doftsatta med ros. (Jag tycker att dom doftar som Ro's Argan)
 
 
Sultana of Soap: Krämig tvål med rapsolja och kokosolja.
 
 
Är det nåt av detta ni vill se recension på så hojta så ska jag ordna det så snart som möjligt!
 
 



Kommentarer

Wysteriia
2013-03-19 @ 18:23:10

Svar: Lights of Emerald City blev nog min favorit faktiskt :)

Aldrig testat hårprodukter från Lush, funkar dom bra? :) Lite nyfiken är jag allt men har så torrt hår så blir väldigt lätt trassligt!

Svar: Förvånansvärt bra faktiskt! Du kan ju köpa små flaskor av det mesta, om du har torrt hår kanske Rehab skulle passa. Och Retread eller American Cream som balsam, dom gör mitt hår löjligt mjukt och lättkammat (och American Cream doftar supergott!) :D
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0