Lush Haul - del 3

 
Här är sista delen av min Lush haul. Denna innehåller alla kropps- och badprodukter jag fick med mig i måndags.
 
 
Sweetie Pie: Glittrig duschjelly med körsbär och kokosnöt. (Jag tycker att den doftar godis)
 
 
Dirty Springwash: Svalkande duschgel med en fräsch doft av mint.
 
 
Ambrosia: Lätt rakkräm med honung, havremjölk, jojobaolja och kakaosmör. Mjukar upp stråna och ger ett bra glid för rakhyveln.
 
 
Aqua Mirabilis: Body butter med exfolierande mandelskal och återfuktande kakaosmör och mandelsmör.
 
 
Floating Island: Mjukgörande badolja med kakaosmör, mandelolja och sandelträ.
 
 
Silk Stockings: Body tint med återfuktande kakaosmör och sheasmör som ger en fin bronzig lyster till hyn.
 
 
Butterball: Badbomb full av mjukgörande kakaosmör och en doft av vanilj.
 
 
The brightside: Påskig bubbelbit med en helt fantastisk doft av apelsin.
 
 

Är det något av detta ni vill se recension på så hojta till så fixar jag det så snart jag kan!
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-03-21 @ 15:14:09

Så mkt roligt! :D

Svar: Jaa :D Har så svårt att välja vad jag ska använda varje gång!
Jolimas

Karolina
2013-04-21 @ 12:08:33

Hur luktar ambrosia? :)recensera gärna den!

Svar: Jag har lite svårt att placera doften. I min näsa luktar den lite svagt av citrus, men den innehåller ingen citrus så jag vet inte riktigt vad det kan vara :P Jag har inte använt den än, men när jag gjort det och fått mig en uppfattning om den så slänger jag in en recension :)
Jolimas

Karolina
2013-04-25 @ 22:40:28

Haha okej, ja ibland är det svårt att avgöra :P tack så mycket för svaret, håller utkik efter recensionen då! :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0