Dagens makeup - Blushbaby

 
 
 
Ansikte:
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe
MAC blush blushbaby

Bryn:
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
H&M liquid eyeliner pen
Daniel sandler jumbo jet mascara

Läppar:
Revlon kissable balm stain cherish
 
 
 
 
Ser nu att det är en fläck vid ena ögat på närbilderna. Den är på linsen. Har försökt gnugga bort den och trodde att den var borta, men inte då. Får gnugga lite till :P
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0